Bosch Car Service MenuBosch Car Service Nobel Wij doen alles voor uw auto Ga naar inhoud
Home > Nieuws

Bosch Update Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en meld u nu aan voor de Bosch Update nieuwsbrief:

 

Bosch Car Service
Nobel

Aalsvoort 59
7241 MA Lochem
Tel:0573-251757
 

Steunpunt Bosch Car Service in Montélimar opnieuw een succes

36% meer oproepen dan juli vorig jaar, Klanten van alle nationaliteiten, Grote en kleine problemen met de glimlach opgelost.


  • 36% meer oproepen dan juli vorig jaar
  • Klanten van alle nationaliteiten
  • Grote en kleine problemen, met de glimlach opgelost

Barneveld/Montélimar, 3 augustus 2011 - Bosch Car Service heeft ook dit jaar een eigen servicepunt in het Zuid-Franse Montélimar. Nederlandse en Belgische Bosch Car Service monteurs staan opnieuw paraat om gestrande toeristen te helpen. Tijdens de maand juli zijn ongeveer 36% meer interventies uitgevoerd dan dezelfde periode vorig jaar. Waar vorig jaar – door de hitte – vooral problemen met de koeling te noteren viel, zijn de pechgevallen dit jaar heel divers: van verloren ventieltjes tot een kapotte versnellingsbak.

Bekendheid steunpunt groeit

Het Bosch Car Service steunpunt in Montélimar heeft een stevige reputatie opgebouwd. Pechvogels vinden sneller de weg naar het steunpunt en ook via de alarmcentrales komen er meer oproepen binnen.
“Vorig jaar keken heel wat toeristen nog verbaasd op toen onze Nederlandse of Belgische monteurs langs kwamen om de problemen op te lossen. Dit jaar bellen de toeristen ons zelf en ook via de alarmcentrales krijgen we meer oproepen. Het is duidelijk dat ons steunpunt steeds bekender wordt. Niet alleen bij Nederlanders en Belgen, maar ook bij andere nationaliteiten,” aldus Gerwin Vegter, Marketing Director Networks France and Benelux.

Het steunpunt werkt dit jaar nauw samen met meerdere alarmcentrales: SOS International, Mondial Assistance, Europ Assistance, Eurocross en ANWB. “De samenwerking verloopt erg vlot. Het is voor de centrales ook leuk dat zij hun klanten snel en in hun eigen taal hulp kunnen aanbieden. Het grote voordeel van Bosch Car Service is ook dat bij ons alle merken welkom zijn,” aldus Vegter.

Per dag komen vier tot vijf oproepen binnen. Vaak gaat het om kleine problemen, die snel opgelost kunnen worden, zoals een vergeten contactsleutel in de kofferbak of een kapot ventieldopje. Maar er zijn ook problemen die wat meer tijd reparatietijd vergen, zoals een kapotte versnellingsbak, kapotte dynamo of een ERG-klep dit het niet meer doet.

“Voor al deze problemen zoeken onze aanwezige monteurs de beste oplossing. De meeste reparaties doen ze zelf, maar soms is het raadzamer de auto op transport naar Nederland of België te zetten en de klant van een huurauto te voorzien,” voegt Gerwin Vegter er nog aan toe. “Deze beslissing nemen er meestal in overleg met de alarmcentrales, die vanuit een bredere ervaring kunnen handelen.”

Eigen blog

Via de blog www.agnesvanzanten.nl wordt dagelijks verslag uitgebracht van de activiteiten op het steunpunt in Montélimar: verhalen van gestrande reizigers, interviews met de monteurs en leuke foto’s.
U kunt het steunpunt en Agnes Van Zanten ook volgen via Facebook en via Twitter @agnesvanzanten


Bosch Car Service
Nobel

Aalsvoort 59
7241 MA Lochem
Tel:0573-251757


Online afspraak maken

Geef uw mening